Search
Close this search box.

Vydejte se poznat Brno, co není! Kampaň a hra představí strategické projekty

Brno se mění. Pořád se něco opravuje, staré se předělává, nebo se staví něco úplně nového. Zajímavé projekty, které Brno chystá, nyní představuje nová hra. Ve čtyřech kolech poodhalí soutěžící vybrané projekty města. Brno, které zatím není, ale brzy už bude realitou. A soutěžící třeba také zjistí, že ne všechny uzavírky a omezení přinášejí jen negativa, dost často to, co přinesou, stojí opravdu za to.

První kolo této hry startuje o půlnoci z pátku na sobotu 7. dubna. Hra je určena pro týmy 2–5 hráčů. Primárně cílíme na dospělé, ale děti starší 10 let se jistě dokáží zapojit také (minimálně do dílčích částí úkolů). Pravidla a všechny potřebné informace k registraci do systému hry najdete na webové adrese https://hra.brnoconeni.cz

„Příprava strategických projektů trvá roky a v některých případech se o nich uvažuje již desítky let. Do doby, než se přestřihne páska, pro Brňáky ale jako by nebyly. Proto ‚Brno, co není‘ a hlavní sdělení kampaně ‚Brno, co není, je tady‘. Obyvatelům města ukážeme, že strategické projekty žijí a usilovně se na nich pracuje,“ uvedl primátor města Brna Petr Vokřál.

Cílem celé kampaně je pozvat obyvatele i návštěvníky města do míst, která se v dalších letech promění, a projekty jim představit přímo tam. O strategických projektech se obyvatelé města dozvědí s nadsázkou a humorem, podobně jako při dosavadním informování o dopravních stavbách prostřednictvím kampaně Kopeme za Brno.

Web Kopemezabrno.cz se nyní nově rozšířil právě o informace o strategických projektech a nové hře.

Šifrovací hry se při příležitosti zahájení této kampaně zúčastnil i primátor Petr Vokřál spolu s náměstkem pro investice Richardem Mrázkem, ředitelem DPMB Milošem Havránkem a ředitelem brněnského závodu ŘSD Davidem Fialou.

Sdílejte článek

Přečtěte si také

Tvorba webových stránek: Webklient