Vsetínská radnice chce nechat vytvořit několik propagačních videí, která by měla případným návštěvníkům představit naše město jako ideální destinaci nejen pro trávení volného času, sportování, ale měla by propagovat i další oblasti života, kterými se můžeme chlubit. Těmito spoty by se pak město prezentovalo na veletrzích cestovního ruchu či v programu regionální televize po celé České republice.
Město Vsetín v současné době používá ke své propagaci pouze jediné video, které vzniklo v roce 2015. Pracovní skupina pro cestovní ruch a marketing, která je podpůrným orgánem rady města, se proto shodla na potřebě vytvoření nových video spotů určených k prezentaci našeho města. „Nová videa by měla být zaměřena na oblast sportu, trávení volného času, přírodní zajímavosti a také na historii, a kulturu, zahrnující folklor a tradice,“ upřesnil zaměření spotů místostarosta Tomáš Pifka s tím, že zmíněná pracovní skupina již vytvořila i scénáře, podle kterých by se měly propagační filmy točit.
Radnice již také vyhlásila výběrové řízení na jejich dodavatele, do něhož se však nikdo nepřihlásil. „Důvodem byla nízká částka, kterou jsme za zhotovení filmů nabízeli,“ vysvětlil místostarosta, podle něhož bylo následně realizováno poptávkové řízení, ve kterém většina firem nacenila svou práci na více než 700 tisíc korun. V rozpočtu města je však na tuto akci počítáno s výrazně nižší částkou nedosahující ani půl milionu korun. Město tedy provedlo další kolo poptávkového řízení, ve kterém sdělilo osloveným částku, kterou je schopno za natočení spotů nabídnout. Firmy pak podávaly své nabídky, z nichž zástupce města nejvíce zaujala ta od firmy IS Produkce ze Zlína.
Rada města Vsetína následně schválila, že právě zmíněná firma se stane dodavatelem spotů. Materiály pro výrobu budou její pracovníci shromažďovat během celého kalendářního roku a hotový produkt by měli městu předat na počátku roku 2019.