FC Vysočina se i v této fotbalové sezóně připojil k ligovému projektu s názvem Víkend otců. Jeho už čtvrté pokračování proběhlo v rámci pátečního utkání proti Chrudimi a znovu nabídlo pestré menu, které navíc bylo podpořeno vítězstvím domácího celku. Za příjemného počasí se tribunách našlo množství tatínkům se svými ratolestmi, kteří využili nejen extra zvýhodněného rodinného vstupné na utkání, ale též dalších lákadel, které pro ně klub ve spolupráci se svými partnery nachystal.
Víkend otců nejen v Jihlavě opět spojovala jednotná grafika a předzápasové pózování všech aktérů utkání před prezentační plachtou tohoto projektu. FC Vysočina pro malé návštěvníky zápasu přidal dáreček v podobě Ježourovy samolepky. Na zápase samozřejmě nemohl chybět ani oblíbený maskot Ježour a došlo i na malování bojových klubových barev nejen na dětské tváře.
FC Vysočina k Víkendu otců přistoupil velmi aktivně, což v areálu stadiónu dokumentovaly atrakce poskytnuté Rodinným zábavním parkem Robinson – velká nafukovací atrakce a trojice Bumper koulí. Děti jistě zaujaly i nafukovací balónky s heliovou náplní od Linde Gas..
Partnery Víkendu otců FC Vysočina byly společnosti:
– Rodinný zábavní park Robinson
– Autoškola MUSIL
– Linde Gas – Pavel Matýs
– Izolace ARAX