Podpisem smlouvy na další tři roky pivovar Starobrno pokračuje ve spolupráci s HC Kometa Brno, která začala už v roce 2012. Starobrno je tak nadále GOLD hlavním partnerem hokejové Komety s obrovskou fanouškovskou základnou, která dva roky po sobě vyhrála mistrovský titul hokejové extraligy.
S vyváženým partnerstvím jsou přitom spokojené obě strany – Kometa i Starobrno. Společně se podílejí na různých charitativních akcích, sběratelům a milovníkům piva každoročně na podzim posílají limitované edice plechovek s podobiznami hráčů, ať už historickými nebo současnými. Nejen Brňané mají v živé paměti Hokejové hry za Lužánkami začátkem roku 2016, které se navzdory třeskutým mrazům hrály za značné pozornosti pod širým nebem v místech bývalého hokejového stadionu. Hokejisté i fanoušci se také společně představili v úspěšné televizní reklamě Starobrna, která celé republice předvedla, že se v Brně fandí opravdu od srdce.
Dosavadní úspěšnou spolupráci provázejí skvělé úspěchy Komety. Po stříbrných a bronzových medailích se v roce 2017 splnil velký sen: Kometa po 51 letech získala extraligový titul. A skvělé vítězství se podařilo zopakovat i letos. Ziskem třináctého titulu v letošním roce se Kometa stala historicky nejúspěšnějším hokejovým klubem vůbec. Současně vyhrála extraligu dva roky po sobě, což se naposledy podařilo pražské Spartě před jedenácti lety.
„Tituly se konečně vrátily do štatlu, jak se po brněnsku říká. Je pro nás velkou ctí, že jsme mohli být coby generální partner HC Kometa Brno při tom. Samozřejmě chceme ve spolupráci pokračovat a sdílet další úspěchy. Starobrno a Kometa reprezentují nejen pivo a hokej, ale v očích celé republiky i Brno a jižní Moravu. Přejeme našim přátelům další spanilou jízdu v příští sezóně,“ uvedl ing. Pavel Slavík, obchodní ředitel pro gastronomii a člen představenstva Společnosti HEINEKEN Česká republika. „Pokračováním v další spolupráci děkujeme i našim zákazníkům, tedy majitelům a provozovatelům hospod a restaurací, kteří Kometu ve svých podnicích rádi podporují a nabízejí svým hostům nejen starobrněnské pivo, ale třeba i možnost sledování zápasů, někdy dokonce návštěvy hokejistů,“ dodal ing. Pavel Slavík.
„Starobrno patří k pilířům našeho rozpočtu. Jsme hrdí na to, že naše partnerství je takto dlouhodobé a že pokračujeme dál,“ sdělil majitel Komety Libor Zábranský.
Hlavní oslavy 13. titulu jsou už sice minulostí, řada dalších společných akcí Komety a Starobrna fanoušky a sympatizanty klubu stále ještě čeká. Těšit se mohou na focení s pohárem extraligy při různých příležitostech, autogramiády a na podzim samozřejmě na limitovanou edici plechovek.
Pivovar Starobrno stojí na Starém Brně už 145 let. Dnes jde o moderní pivovar, který zachovává tradiční výrobní postupy a používá ty nejlepší moravské a české suroviny. Portfolio starobrněnských piv zahrnuje výčepní pivo Starobrno Tradiční, nejpopulárnější Medium, extra chmelený ležák Starobrno Drak a jedinečný Nefiltrovaný Ležák, který se ručně stáčí v ležáckých sklepích. Prosluly také starobrněnské speciály. Neodmyslitelnou velikonoční tradicí se již třináctým rokem stává Zelené pivo čepované na Zelený čtvrtek. Od roku 2012 nabízí značka svým spotřebitelům nepasterizovanou podobu svých klíčových produktů. Ve stejném roce se také stala hrdým generálním partnerem HC Kometa Brno.
Značce Starobrno se pravidelně daří umisťovat na předních příčkách v degustačních soutěžích. V roce 2017 získal světlý ležák Starobrno Drak druhé místo v soutěži Zlatý soudek Pivex. Na Pivu České republiky se umístil světlý ležák Starobrno Medium na třetím místě. Starobrno Drak i Starobrno Medium uspěly i v soutěži České pivo – obě piva získala ve svých kategoriích druhé místo.