Sportovní park v Pardubicích byl pro rodiny s dětmi tahounem i letos

(Aktualizováno před )

Sport a dobrá nálada opět hrály prim ve Sportovním parku Pardubice. Každý den bylo všech dvaadvacet stanovišť obklopeno rodinami s dětmi hned od rána. Vysoká návštěvnost a všudypřítomná pozitivní atmosféra je i po letošní srpnové akci pro pořadatele důvodem k radosti.

„Srpnový Sportovní park Pardubice lákal návštěvníky stejně jako v minulých letech v hojném počtu a jsme tomu opravdu moc rádi. I přes vysoké teploty, které nás provázely skoro po celou dobu konání akce a měly na návštěvnost vliv, tu bylo většinou plno. Čísla nám zvedaly dny, kdy se konaly hromadné běhy,“ uvedl hlavní manažer Sportovního parku Pardubice Pavel Stara. „Nejvíc park lákal první víkend, hlavně pak v neděli, kdy se konal hromadný závod Gladiator Race. Po volnějším pondělku, kdy teploty vysoce překročily třicítku, konečně zapršelo a ochladilo se a úterý a středa čítaly stejně vysokou návštěvnost jako o víkendech. Dalším vrcholem byla sobota, kdy se běžel druhý hromadný běh Barvám neutečeš. Celková návštěvnost je srovnatelná s loňským rokem,“ shrnul ve sportovním parku Pavel Stara.

V porovnání s minulými lety se zvýšil počet pořadatelů příměstských táborů a tedy i dětí, které do parku chodily hned od otevření a mnohdy zde strávily celý týden. Podle našich údajů k nám přišlo 1700 dětí z příměstských táborů a táborů z okolí města. Zapojilo se také více sportovních klubů – v součtu s dalšími zapojenými sportovními subjekty jich bylo v letošní nabídce pro návštěvníky 75.

Hromadné běhy jako oživení programu

Sportovní park letos do svého programu zařadil dvě již zmiňované sportovní novinky – hromadné běhy Gladiator race a Barvám neutečeš. „Skloubit dvě náročné akce, Gladiator Race, respektive Barvám neutečeš a Sportovní park Pardubice, byly nové zatěžkávací zkoušky pro všechny, ale stálo to za to. Energie gladiátorů park nabila adrenalinem, barvy jej rozzářily. Obě akce skvěle oživily náš program a velmi zvažujeme spolupracovat na dalších ročnících,“ zhodnotil koordinátor projektu Lukáš Diepold. Ve dnech konání závodu se v parku pohybovalo podle našich údajů až 40 procent návštěvníků, kteří byli ve Sportovním parku poprvé. „Aktivační balíčky pro příznivce těchto běhů obsahovaly i naši hrací kartu a opravdu drtivá většina u nás zůstala celý den a ohlasy byly pouze příznivé,“ doplnil s nadšením Pavel Stara.

Krok správným směrem kromě novinkových běhů bylo i propojení dalších akcí s naší hrací kartou – lidé výhodnější vstupy využívali pro vstup na třetí dostihovou kvalifikaci nebo při nákupu vstupenek na Friends Fest a na hokejový memoriál Zbyňka Kusého,“ dodal Petr Mazánek z pořadatelské společnosti DEEP VISION.

Sportovní park zavřel všechna svá sportoviště v neděli 19. srpna a prakticky ihned začal závěrečný úklid parku. „Během pondělí bychom chtěli park opustit čistý a spolu s prvním městským obvodem naplánovat následnou údržbu, na níž finančně participujeme,“ řekl Pavel Stara.

Velké poděkování patří partnerům. „V první řadě bychom rádi poděkovali městu Pardubice coby hlavnímu institucionálnímu partnerovi, který Sportovní park Pardubice navíc zařadil mezi významné akce Pardubičtí tahouni. Stejný dík patří Pardubickému kraji a nemenší také našim generálním partnerům, společnostem Služby města Pardubic a FOXCONN. Akce by se ale nekonala bez dalších významných partnerů, za jejichž pomoc děkujeme. Vaší přízně si vážíme,“ zdůraznil Pavel Stara. Dík patří také Pardubické nemocnici a Městské policii Pardubice.

I letos v srpnu se ukázalo, že pokračovat po olympijské, respektive sportovní tradici bylo dobrým krokem. Park Na Špici je ve spojení se sportem a zábavou pro děti zkrátka magickým místem krajského města, kde se lidem líbí. „Smekám před všemi sportovními kluby, které se dětem naplno věnovaly, a ze srdce děkuji našim milým dobrovolníkům. V neposlední řadě pak celému týmu a doufám, že se nám společně podaří posunout Sportovní park Pardubice o kus dál i v roce příštím,“ uvedl závěrem hlavní manažer Pavel Stara.

Převzato ODTUD
Scroll to Top
Web vyrobili ve Webklient.cz