Městská společnost Bospor, která v Bohumíně provozuje například aquacentrum a sportovní halu, má nové logo. Ke změně se rozhodla s cílem víc vystihnout škálu služeb bohumínského sportovního a relaxačního centra, kterým ročně projde na půl milionu návštěvníků.
Hlavním symbolem nového loga je Penzion ve věži, který vznikl rekonstrukcí původní vodárenské věže. Stavba je unikátní dominantou areálu Bospor. „Tak jako písmeno B v logu Bohumína znázorňuje srdce, i my jsme šli se srdcem do tvorby nového loga. Vycházeli jsme z loga Bohumína, kdy jsme v písmenu B nahradili list kapkou vody symbolizující naše služby. Aquacentrum, saunový svět a zimní stadion si bez vody nedokáže představit nikdo, ovšem i na fotbalovém hřišti je potřeba zavlažování a na adveture golfu se můžeme kochat padajícím vodopádem,“ říká ředitel Bosporu Jan Roszypal.
Celý areál Bosporu je v barvách modré a oranžové. Také v novém logu je proto dominantní barvou modrá, symbolizující vodu, vzduch, nebe a klid. „Významem oranžové barvy je optimismus a radost ze života, kterou chceme návštěvníkům našeho centra každodenně přinášet. Autorkou loga je Natálie Nuhlíčková,“ doplnila Iveta Janíčková, obchodní a marketingová manažerka Bosporu.