Rezervační systém Městského úřadu v Bruntále nově nabízí možnost dopředu si objednat termín pro vyřízení záležitostí na matrice, Czechpointu i pro ověřování dokumentů.
Rezervační systém bylo možné dosud využít pro objednávání času k vyřizování náležitostí spojených s osobními a cestovními doklady, řidičskými průkazy a náležitostmi v oblasti evidence obyvatel nebo v registru vozidel. Nyní přibyla možnost ohlásit se dopředu na matrice anebo si objednat schůzku u přepážky Czechpointu. Stejně tak si lze například z pohodlí domova objednat čas pro ověřování podpisů a dokumentů. Stačí prostřednictvím webových stránek www.mubruntal.cz vybrat termín, převzít PIN a zadat jej při příchodu na úřad do odbavovacího systému. Objednaný klient je pak volán na přepážku v objednaném nebo v nejbližším možném čase.
Nově lze odkazy na matriku, Czechpoint a ověřování dokumentů najít také v odbavovacím systému přímo na úřadě. Zájemci o vyřizování těchto agend si nyní musí vyzvednout v odbavovacím automatu číslo a počkat na vyzvání na elektronické tabuli. Příchozí jsou díky této službě lépe monitorováni. Předběžné rozlišení jejich přání má zkrátit čas pro vyřízení jejich požadavků.
Zaváděním takovýchto nových postupů prostřednictvím oddělení informatiky se Městský úřad v Bruntále neustále snaží zkvalitňovat své služby.