Jak vám světelná reklama zvýší prodeje

(Aktualizováno před )

Světelná reklama, jako jsou světelné reklamní nápisy, panely, plastická loga, reklamní pylony a věže, mají oproti klasickým reklamám mnoho výhod. Svou zářivou silou totiž zaujmou každého, kdo kolem nich projde.

Světelná reklama je jednou z mnoha možností, jak prezentovat svou firmu, respektive jak na ni upozornit. Není divu, že bývá účinnější než ta neosvětlená – vždyť koho by nezaujalo něco, co se třpytí a svítí!

Kde se světelná reklama vzala?

Technologie se postupem času vyvíjí a dnešní světelná reklama už je daleko pokročilejší než ta původní – zejména díky LED diodám. Úplně první světlený nápis se však objevil v roce 1923 v Paříži. Už v 60. letech byly vyrobeny první LED světla, ale teprve nedávno technický vývoj světelné nápisy a reklamy zpopularizoval. S LED technologií jsou reklamy méně náchylné na rozbití, a navíc dlouho vydrží. Tato investice se tedy rozhodně vyplatí.

Větší viditelnost znamená větší prodeje

Ze studie z University of Villanova v Philadelphii z roku 2014 vyplynul závěr, že bez světelných reklam by měly firmy zhruba o 34,5 % nižší tržby. Vliv je vždy podstatně výraznější u menších a ne tolik zavedených společností. Z toho důvodu by se do osvětlené reklamy neměly bát investovat ani začínající společnosti, právě těm může hodně pomoci.

Dnes se firmy snaží investovat spoustu peněz do online reklam, sociálních sítí a SEO. Pokud ale máte také kamennou prodejnu, určitě je na místě lákat zákazníky přímo v dané lokalitě.

Možnosti světelné reklamy jsou široké

A co si vlastně pod světelnou reklamou představit? Může jí být třeba i jen název vašeho podniku vyvedený ve velkém provedení například nad výlohou či vstupními dveřmi. Podobně může mít podobu plastického loga, světelného panelu. V nákupních centrech se často setkáte s reklamními pylony a věžemi s logy jednotlivých obchodů. Světelná reklama je všude kolem nás. Září a upozorňuje na svou existenci – a k tomu musí především výrazně svítit.

Velkou roli u světelné reklamy hraje kvalita jejího provedení. Musí být dobře viditelná i za nepříznivého počasí nebo v noci.

Například firma Prost, která realizuje světlené reklamy na míru, používá vysoce kvalitní hliníkové a plastové komponenty. Na čelních stranách je využit extrudovaný či litý Plexiglas, případně vinylová plachta s vysokou gramáží. K osvětlení používá LED moduly nebo kvalitní zářivky.

Jak světelnou reklamu využít?

Možná jste sami viděli nějaký světelný panel či nápis, který vás zaujal. Nebojte se přinést fotku a požádat o něco podobného. A pokud nemáte konkrétní představu, prostě si nechte poradit. Odborníci na základě toho, kde se nachází vaše kamenná prodejna či provozovna, analyzují situaci a doporučí vám, jak zaujmout budoucí zákazníky.

Diskuze

Scroll to Top
Web vyrobili ve Webklient.cz