Velkého uznání se dostalo hořickému pivovaru JungBerg, který si z rukou hejtmana Královéhradeckého kraje převzal ocenění Spokojený zákazník. A co k tomu říká jeden z majitelů Tomáš Jung? „Ocenění si vážíme a překvapilo nás. Chápeme ho jako spokojený hlas pivařů i pochvalu Hořického piva JungBerg.“
„Obdivuji pracovitost a poctivost oceněných podnikatelů. Jsou zosobněním toho, že podnikání a zisk nemusí jít na úkor spotřebitele, pro kterého je ze všeho nejdůležitější kvalita výrobků a služeb. Ocenění Spokojený zákazník náleží lidem, kteří zlepšují renomé všech podnikatelů a kteří pokračují v řemeslné tradici našeho regionu. Děkuji všem oceněným a přeji jim mnoho úspěchů v další práci,“ řekl hejtman Jiří Štěpán.
Ocenění Spokojený zákazník uděluje Sdružení českých spotřebitelů na dva roky. Může jej získat podnikatel, který poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Podnikatelé jsou navrhováni členy Sdružení českých spotřebitelů nebo zástupci místních a podnikatelských samospráv. Výsledky sdružení vyhlásilo v úterý dopoledne v sídle krajského úřadu.
Cena Spokojený zákazník se v regionu letos udílela již podeváté a finančně ji podpořil Královéhradecký kraj. „Jsme velmi rádi, že do hodnocení a práce odborných komisí se zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR,“ uvedl místopředseda Správní rady SČS Libor Novák.