Skvělého výsledku dosáhlo naše infocentrum v tzv. Mystery shoppingu (v utajeném nákupu) za účelem ověření kvality poskytovaných služeb. Získalo maximální počet bodů a řadí se tak dlouhodobě mezi nejlepší infocentra v České republice.
Infocentrum bylo hodnoceno z pohledu běžného zákazníka, který se přišel informovat. Každé TIC bylo celkově ohodnoceno tzv. indexem, jež nabývá hodnoty 0%-100% a vyjadřuje kvalitu obsluhy TIC (čím vyšší hodnocení, tím lepší). To hořické získalo 100%.
V dotazníku jsou bodovány následující parametry:
· Exteriér a interiér IC
· První dojem zákazníka (příjemnost prostředí, rychlost obsloužení)
· Profesionální vystupování pracovníka
· Schopnost navrhnout řešení a jeho atraktivita
· Aktivní přístup pracovníka
Výňatek ze slovního hodnocení mystery shoppera: „Návštěva mě opravdu nadchla, jelikož nám pracovnice dokázala dát tip na spoustu zajímavých míst v okolí, ukázala nám, kde se nacházejí, a dokázala je s opravdovým zaujetím představit. Velmi se mi líbilo, že komunikovala i s naším synem a při plánování cest myslela i na něho.“
Toto anonymní testování objednává agentura CzechTourism a Asociace turistických informačních center ČR a probíhá u všech certifikovaných informačních center v ČR.