Sparta si před každou sezonou dává cíl zvýšit komfort pro své fanoušky v O2 areně a kromě kvalitního hokeje jim nabízet také kvalitní zábavu. Průměrná návštěvnost domácích zápasů v základní části v sezoně 2017/2018 vzrostla na číslo 8 708, což je o skoro sedm set více než v předchozím ročníku a ve srovnání s poslední sezonou v holešovické Tipsport areně dokonce o dva a půl tisíce!
Výrazný nárůst návštěvnosti domácích zápasů Sparty započal hned v první sezoně po přesunu do O2 areny v roce 2015, kdy stoupl z hodnoty 6 116 diváků na cifru 7 612. Když se v následujícím ročníku poprvé v extraligové historii přehoupla průměrný počet návštěvníků přes osm tisíc, nastavil si klub za cíl pokračovat v tomto trendu. A podařilo se to.
Klub nabízí prostřednictvím speciální prodejní aplikace svým fanouškům další možnosti, jak přijít jednoduše na hokej. Za pouhou minutu totiž mohou prostřednictvím svého mobilního telefonu rezervovat a ihned zakoupit vstupenku pro sebe, pro svou rodinu nebo kamarády. Vstupenky pak mají přímo v telefonu. Fanoušci jsou díky tomu ušetřeni frontám na pokladnách, nutnosti jít do pobočky Ticketportalu nebo si tisknout vstupenky doma či v zaměstnání.
Na zvýšení návštěvnosti se samozřejmě podílí i dlouhodobé sparťanské projekty a zlepšující se péče o fanoušky i partnery klubu. Ve spolupráci s oficiálním fanklubem Sparta Hockey Supporters se daří díky projektu Sparta středním školám přivádět nové návštěvníky ve studentském věku, kterých markantně přibývá. Vysoké návštěvy pravidelně přináší projekty Sparta vzdává hold, Sparťanská krev i nový projekt Sparta pražským firmám. Samozřejmostí je pak snaha ukázat hokej zblízka nejmenších sparťanům s jejich rodiči v rámci rodinných utkání v projektu Vyrůstej se Spartou.