Příprava webového rozhraní pro e-shop v dnešní době nemusí být zcela složité, jelikož již není nutné vše programovat od úplného základu. Pro vytvoření běžného funkčního e-shopu je možné využít relativně dobře propracovaných prostředí, které umožňují zahrnout různé koncepty a funkcionality formou volitelných vzájemně kompatibilních modulů. Rozhraní e-shopu pak může být standardizované, ale také ušité na míru potřebám konkrétního zákazníka.
Na co se zaměřit při výběru vhodné platformy
Pokud se rozhodnete pro převod své obchodní činnosti do virtuálního prostředí, nabízí se několik možností, jak to provést, jejichž volba závisí především na konkrétním typu poskytovaného zboží či služby. Je-li hlavní náplní podnikatelské činnosti prodej zboží, lze pro tento účel využít poměrně jednoduchých nástrojů, díky nimž lze rychle a snadno sestavit základní strukturu a funkcionalitu e-shopu obsahující veškeré potřebné prvky platformy. Výhodou takového prostředí je především jeho intuitivní ovládání a nízké vstupní náklady, nevýhodou pak menší možnosti, co se týká grafického řešení nebo pokročilých funkcí. Pro začínající e-shop nebo přechod ze zastaralého řešení jsou tyto prostředí velmi dobrá a usnadní dost práce.
Tvůrčí prostředí Upgates
Pokud chcete svůj e-shop posunout blíže k zákazníkovi unikátní strukturou nebo grafickým řešením, je dobré se zaměřit na flexibilnější prostředí. Jedním z nich je i prostředí Upgates, které nabízí celou řadu šablon a kreativních prvků umožňujících přípravu líbivého a funkčního řešení, jež se bude od standardizovaných modulových webů lišit zejména nápaditostí. Právě díky rozsahu možností zahrnutých v nabídce prostředí, které se optimalizují pro různá zařízení, zprostředkuje prostředí Upgates profesionální design, který je možné dále upravovat. Nemáte-li zkušenosti s tvorbou e-shopu nebo potřebujete pomoci s migrací již zavedeného internetového obchodu do tohoto prostředí, můžete využít služeb prostředníka. Specializovaná firma pro vás připraví úpravy Upgates tak, aby odpovídaly vašim představám, a to včetně přesunu všech důležitých dat, úpravy grafiky, změn nastavení domény či propojením s nástroji pro marketing a analýzu. Kromě těchto lze obvykle požadovat také nestandardní úpravy založené na konkrétních potřebách klienta.