Cyklobusy ve Východních Čechách budou v provozu až do konce září, jezdit budou i o svátcích

(Aktualizováno před )

Cyklobusy do turistických regionů jsou v letošním roce v provozu od začátku června do konce září a budou jezdit každou sobotu a neděli a navíc také o svátcích 5.- 6.července a 28. září 2018

Euroregion Glacensis připravil V letošním roce nový koncept propagačního materiálu, který představuje systém cyklobusů v Orlických horách a navíc je rozšířen o linky cyklobusů na celém území Pardubického kraje. Tento velký region Východních Čech se představuje prostřednictvím třech oblastí. Jednotlivé linky jsou do těchto oblastí zařazeny podle toho, do jakých hor vyvážejí cyklisty.

Jedná se o:

Orlické hory – Podorlicko a polské Bystřické hory
Bukovou horu – Suchý vrch a Králický Sněžník
Železné hory a Českomoravské pomezí
Po loňském zavedení několika významných novinek využívajících moderní informační technologie, které umožnili sledování spojů a rychlé zjištění případného zpoždění autobusu nebo využití dispečinku IREDO, který je v provozu i o víkendu, došlo také k očekávanému spuštění mobilní aplikace IDS IREDO. Ke sledování spoje lze využít internetové stránky http://tabule.oredo.cz.

Oproti loňsku je zavedena jedna zásadní změna a to místo nástupu v Rychnově nad Kněžnou. Dle platného jízdního řádu spoje neobsluhují již zastávku Rychnov nad Kněžnou, autobusové nádraží, ale pouze zastávku Rychnov nad Kněžnou, železniční stanice. Tato změna jízdního řádu proběhla z důvodu plánovaného přesunu autobusového nádraží v Rychnově nad Kněžnou k vlakové zastávce.

V letošním roce se na území kraje opět hodně staví. Na dokončených stavbách z minulých let cyklisté zajisté ocení nové asfaltové povrchy, ale stavby současné jsou důvodem objížděk a časových zpoždění. Proto v letošním roce nejedou některé léta zažité spoje, ale jak zní na tabulích při stavbách: „Musí se to opravit“. Ve vlastním zájmu je tedy vhodné sledovat jízdní řády, které se mohou v průběhu období díky zahájení nových staveb změnit.

V současném období dochází k velkému rozmachu jízdních kol s přídavným pohonem. Je tedy dobré také vědět, že dle platných Smluvních a přepravních podmínek IREDO je přeprava kol s jiným než elektrickým přídavným motorem a přeprava elektrokol s neodnímatelnou baterií zakázána.

Převzato ODTUD

Diskuze

Scroll to Top
Web vyrobili ve Webklient.cz